سنگ اسلب دهبید

سنگ مرمریت دهبید زارع

مجموعه نگار استون با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و باتجربه در زمینه فروش انواع سنگ های ساختمانی، مفتخر است سنگ اسلب دهبید را در سایز و ابعاد مختلف خدمت مشتریان عزیز خود عرضه کند.

برای خرید آنلاین سنگ اسلب بدون واسطه و به صورت مستقیم می توانید با آسودگی خاطر به این مجموعه مراجعه کنید. متعادل ترین قیمت خرید سنگ اسلب دهبید زارع را در میان نمونه های مشابه موجود در بازار از مجموعه نگار استون بخواهید.

سنگ مرمریت دهبید شکوه و گرمی خاصی را به ساختمان شما می بخشد و در تمامی بخش های داخلی ساختمان می توان از آن استفاده کرد. سنگ دهبید زارع به دلیل محدودیت در استخراج و عرضه کوپ تا حدودی کمیاب بوده و همچنین به دلیل صادرات عمده و میزان تقاضای بالا برای خرید این محصول به صورت مشخص و محدود فرآوری و عرضه می گردد.

از جمله مشخصات سنگ اسلب دهبید به فروش رسیده توسط مجموعه نگار استون به مواردی از جمله رنگ روشن، استحکام بسیار بالا و مناسب، مقاومت فشاری نسبتا بالا، تراکم بالا، ساب پذیری مناسب و سطح بسیار صیقلی، شفافیت بالا، قابلیت برشکاری، جذب آب پایین و غیره می توان اشاره کرد.

کیفیت بسیار بالای کوپ های سنگ دهبید باعث شده است تا این نوع سنگ ها در مقایسه با سایر سنگ های ساختمانی موجود در بازار، موارد استفاده بیشتری داشته باشند. معدن این نوع سنگ در استان فارس قرار دارد و سالانه مقدار زیادی از سنگ دهبید استخراج شده و به سرتاسر کشور صادر می شود. مشخصات و کاربردهای سنگ اسلب دهبید باعث شده است تا آن ها قابلیت صادر شدن به کشورهای دیگر را نیز داشته باشند. این سنگ به صورت اسلب و کاشی برش و فرآوری می شود. شما می توانید انواع سورت های سنگ اسلب را با قیمت های بسیار مناسب از مجموعه نگار استون سفارش دهید.

سنگ اسلب دهبید