سنگ اسلب بیانکو

مجموعه نگار استون به عنوان یکی از بهترین مراکز فعال در زمینه فروش سنگ اسلب مفتخر است با ارائه انواع سنگ های ساختمانی پر استفاده در بازار، رضایت مشتریان عزیز خود را جلب کند. پرفروش ترین و بهترین سنگ های اسلب را می توانید از فروشگاه نگار استون خریداری کنید. این مجموعه امکان همکاری با پروژه های ساختمانی بزرگ را دارد. در صورتی که قصد خریداری سنگ های ساختمانی را دارید و در این زمینه هیچ گونه اطلاعاتی ندارید، می توانید از مشاوره تخصصی مجموعه نگار استون استفاده کنید، کادر این مجموعه به شما کمک می کنند تا بسته به نیاز و بودجه خود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سنگ اسلب بیانکو در واقع در دسته سنگ اسلب الیگودرز تقسیم بندی می شود، این نوع سنگ اغلب به رنگ سفید در بازار موجود است. رگه های مشکی و طوسی که در سطح سنگ بیانکو وجود دارد، باعث شده است تا زیبایی آن دوچندان شود. این نوع سنگ استحکام بسیار بالایی در مقایسه با سایر سنگ های ساختمان هم رده خود دارد، این امر باعث می شود تا در صورت استفاده از آن ها در پروژه های ساختمانی، سطح سنگ کیفیت خود را از دست ندهد.

از سنگ های اسلب بیانکو مجموعه نگار استون می توانید در پروژه های لوکس و مجلل استفاده کنید. جهت سفارش این نوع سنگ در ابعاد اسلب می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید سنگ اسلب بیانکو

در صورتی که قصد خریداری سنگ چینی بیانکو سفید را دارید، بهتر است آن ها را در ابعاد اسلب سفارش دهید، این امر باعث می شود تا میزان دور ریز آن در پروژه های ساخت و ساز تا حد بسیار زیادی کاهش یابد. کیفیت بسیار بالای سنگ بیانکو باعث شده است تا این نوع سنگ قابل رقابت با نمونه های سنگ های ساختمانی خارجی باشد. یکدست بودن سطح سنگ یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که در زمان خرید باید به آن توجه کنید. در صورتی که قصد استفاده از آن ها را در نمای داخلی ساختمان ها دارید، باید سطح سنگ بیانکو کاملا صاف و بدون خط و خش باشد. با توجه به مشخصات فنی و کیفیت بسیار بالای سنگ اسلب بیانکو، امروزه موراد استفاده از آن ها روز به روز در حال افزایش می باشد. از این جهت بسیار مهم است بتوانید نمونه های درجه یک آن را برای پروژه های ساخت و ساز خود از کارخانه سنگ اسلب سفارش دهید.

اغلب مراکز تولید سنگ اسلب برای افزایش میزان مقاومت سنگ های بیانکو از روش های رزین کاری استفاده می کنند. پوشش های رزین می تواند به عنوان یک پوشش مقاوم از سطح سنگ در برابر خط و خش و همچنین نفوذ رطوبت محافظت کند.

سنگ اسلب بیانکو