سنگ اسلب سفید

فروش مستقیم و بدون واسطه سنگ اسلب سفید

  • مشاوره پیش از خرید سنگ اسلب سفید
  • خدمات پس از فروش
  • ضمانت تحویل بار سالم
  • امکان ارسال بار به سراسر ایران

اگر قصد خرید سنگ مرغوب اسلب سفید را با قیمتی استثنایی دارید، با کادر فروش مجموعه نگار استون تماس بگیرید.

سنگ اسلب سفید

مرکز فروش سنگ اسلب سفید

کارخانه سنگ اسلب نگار استون با بیش از سه دهه فعالیت در صنعت سنگ بهترین خدمات را در زمینه ی تولید، مشاوره و فروش محصولات ارائه می دهد. این مجموعه با ارائه ی سنگ های مورد استفاده در صنعت ساختمان باعث رفع نیاز و تامین بازارهای داخلی شده است. با کیفیت ترین سنگ های ساختمانی مانند مرمر، کریستال و غیره در این مجموعه عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت سفارشات خود برای خریداری سنگ اسلب سفید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سنگ اسلب سفید علاوه بر کیفیتی که دارد به دلیل زیبایی و رگه های روشن و تیره، بیشترین استفاده را در ساختمان های لوکس و مدرن دارد. جلوه ای که سنگ اسلب سفید به ساختمان می بخشد به دلیل نوری است که از این سنگ ساطع شده و باعث جلوه گر شدن پاکیزگی ساختمان می شود. تراکم در این نوع سنگ ها بسیار بالا می باشد، به همین دلیل سنگ های اسلب سفید میزان فشار و سایشی را که در اثر استفاده ی طولانی مدت به وجود می آید، تحمل کرده و در زمان کوتاه نیاز به تعویض آن وجود ندارد. استفاده از سنگ اسلب سفید به دلیل کاربردی که در ساختمان سازی دارد در همه ی زمان ها مورد توجه بوده است.

فروشگاه سنگ اسلب سفید

سنگ هایی مانند سنگ اسلب اسکاتو و سنگ اسلب سفید به دلیل ویژگی هایی که دارند، امروزه به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. از مشخصاتی که می توان برای این سنگ ها به آن اشاره کرد، میزان بالای تراکم و مقاومت آن ها در برابر سایش می باشد. تراکم در انواع سنگ های اسلب باعث می شود مقاومت ساختمان بیشتر شود. این نوع سنگ را به دلیل قابلیت ساب پذیری می توان در شکل های مختلفی قطعه بندی کرده و در قسمت های مختلف ساختمان ها استفاده کرد. جذب ناچیز آب و مقاومت در برابر فشار از دیگر مشخصاتی است که سنگ های اسلب سفید دارند. به همین دلیل در مکان های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام از آن ها می توان استفاده کرد. قابلیت ایجاد بوک مچ و فورمچ از دیگر مشخصاتی است که برای این سنگ ها در نظر گرفته می شود.

استفاده از این سنگ های ساختمانی در قطعات اسلب و طرح ها و رنگ های متنوع باعث زیباتر شدن ساختمان ها می شود. این نوع سنگ ها را به دلیل ویژگی هایی همچون ایجاد قاب هایی نظیر بوک مچ و فورمچ و میزان جذب آب بسیار ناچیز بسیاری از پروژه های ساختمانی، قابل استفاده هستند. به دلیل ویژگی هایی که سنگ اسلب دارند، استفاده از آن در محیط های داخلی ساختمان که رطوبت بیشتری دارد مانند فضای داخلی سرویس بهداشتی، مستر، روشویی و حوضچه ها و استخرها با استقبال مواجه شده است.

سنگ اسلب سفید

خرید سنگ اسلب سفید

برای خرید سنگ اسلب سفید بهتر است به مرکز فروش سنگ اسلب نجف آباد مراجعه کرده و با تهیه این محصول علاوه بر زیبایی در جهت مقاوم سازی ساختمان نیز از این سنگ استفاده کنید. سنگ های اسلب به دلیل قطعات بزرگتری که دارند، برای انواع دکوراسیون داخلی و خارجی مناسب هستند. خریداران می توانند سنگ اسلب سفید را در قطعات مختلفی تهیه و برای بالا بردن کیفیت ساختمان از آن استفاده کنند و جلوه ی بیشتری به ساختمان خود ببخشند.

قیمت سنگ اسلب سفید

قیمت سنگ های عرضه شده در فروشگاه نگار استون مانند قیمت سنگ اسلب سفید با توجه به ابعاد و ضخامت سنگ ها تعیین می شود. به دلیل استفاده از این سنگ در قسمت های مختلف ساختمان نیاز به قطعات مختلفی از سنگ اسلب سفید وجود دارد به همین دلیل پیش از خرید، قطعه ی مورد نظر خود را با توجه به نیاز و بودجه انتخاب کرده و در صورتی تمایل، با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و با فروشندگان این مجموعه برای خرید انواع سنگ اسلب مشورت کنید.

شما عزیزان می توانید انواع سنگ اسلب سفید را در ضخامت و سایز بندی متنوع از مجموعه نگار استون خریداری کنید.

کادر فروش این مجموعه به شما کمک می کنند تا بسته به میزان بودجه خود بتوانید بهترین مدل های سنگ اسلب موجود در بازار را با تعرفه های مناسب، سفارش دهید.

در صورتی که هر گونه سوال در زمینه خرید سنگ های ساختمانی از این مجموعه دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید سنگ اسلب سفید

فروش سنگ اسلب سفید

فروشگاه نگار استون با فعالیت در زمینه ی تولید و عرضه ی سنگ سعی در ارائه ی بهترین سنگ های ساختمانی از جمله سنگ اسلب لاشتر را دارد. این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز ساختمان سازان سنگ های سفید را در کیفیت های متفاوتی عرضه کرده و برای ارائه ی بهترین آن ها آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای تهیه ی محصولات این مجموعه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را در زمینه ی فروش سنگ اسلب سفید به دست آورید.

بهترین سنگ اسلب سفید

سنگ اسلب سفید به عنوان یک قطعه ی استاندارد شناخته می شود. برای انجام برش های مورد نیاز می توانید برش کاری را از روی این سنگ ها انجام دهید. ابعاد سنگ اسلب سفید 120 در 220 سانتی متر است. اندازه ی بلوک ها این ابعاد را مشخص می کند. انواع سنگ اسلب سفید مانند سنگ اسلب دهبید در اندازه های مربع و مستطیل عرضه می شود. برای تعیین قیمت این سنگ ها اندازه ی اسلب و ضخامت را در نظر می گیرند به همین دلیل انتخاب این سنگ در اسلب هایی با تفاوت در سایز قطعه بندی شده و در بازار عرضه می شود.

کاربرد سنگ اسلب سفید

به دلیل کاربردهای سنگ اسلب سفید و سنگ اسلب چینی ، از این محصول در دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده می کنند. زیبایی این محصول باعث شده است از آن در قسمت هایی مانند راه پله ها، کف هال، لابی ساختمان و اتاق پذیرایی قابل استفاده باشند.

در صورتی که از اسلب سفید در راه پله ها و پارکینگ استفاده شود به دلیل مشخص بودن آلودگی بر روی آن ها بهتر است در فاصله ی زمانی کوتاه آن را شستشو دهید.

علاوه بر ساختمان سازی می توان از این سنگ در ساخت مجسمه های سنگی در اشکال مختلفی استفاده کرد. حمام های مستر و سرویس بهداشتی های لوکس از جمله مکان هایی هستند که کار گذاشتن این سنگ در آن ها باعث جلوه ی بیشتر می شود. از این محصول می توان در ساخت کابینت و فضای داخلی آشپزخانه نیز استفاده کرد.