سنگ اسلب مشکی

فروش مستقیم و بدون واسطه سنگ اسلب مشکی

  • مشاوره پیش از خرید سنگ اسلب مشکی
  • خدمات پس از فروش
  • ضمانت تحویل بار سالم
  • امکان ارسال بار به سراسر ایران

اگر قصد خرید سنگ مرغوب اسلب مشکی را با قیمتی استثنایی دارید، با کادر فروش مجموعه نگار استون تماس بگیرید.

سنگ اسلب مشکی

فروشگاه سنگ اسلب مشکی

صنایع سنگ نگار استون با توجه به نیاز بازار اقدام به عرضه و فروش سنگ اسلب با بهترین قیمت و کیفیت کرده است. این مجموعه با توجه به در اختیار داشتن نیروهای باتجربه و متخصص خود، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود می باشد. برای مشاهده ی انواع محصولات مانند سنگ اسلب سفید، سنگ اسلب ازنا، الیگودرز، نجف آباد و دیگر انواع سنگ در این مجموعه می توانید به بخش های مرتبط در این وب سایت مراجعه کنید.

ابعاد مورد استفاده ی سنگ اسلب مشکی با توجه به نوع کاربری آن مشخص می شود. در صورتی که ساختمان بسیار گران قیمت باشد، برای کفپوش آن می توان از اسلب های بزرگ در ابعاد 120 در 220 متر و با قطعات زیاد استفاده کرد. این کار باعث جذاب شدن دکور داخلی می شود. برش دادن سنگ اسلب مشکی به بخش های کوچکتر باعث می شود بتوان علاوه بر کار گذاشتن راحت تر آن ها در زمان حمل و نقل نیز کمترین میزان آسیب دیدگی را در آن ها مشاهده کرد. این سنگ ها مانند سنگ اسلب چینی مربع و مستطیل هستند و با اندازه و ضخامت های مختلفی عرضه می شوند. برای خرید سنگ اسلب مشکی بهتر است به فروشگاه های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید.

سنگ اسلب مشکی

خرید سنگ اسلب مشکی

برای خرید سنگ اسلب مشکی در ساختمان سازی بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که شرایط مناسبی برای خرید آنلاین سنگ اسلب را فراهم کرده اند. خرید این سنگ از مراکز معتبر علاوه بر زیباتر کردن ساختمان ها باعث عدم نیاز به تعویض سنگ در مدت زمان کوتاه می شود. به دلیل نیاز ساختمان ها به انواع سنگ خرید از طریق حضوری و آنلاین به مشاهده ی انواع محصولات و سهولت در تصمیم گیری کمک می کند. برای تامین سنگ اسلب می توانید به مجموعه ی نگار استون مراجعه کنید.

سنگ اسلب مشکی به دلیل تولید در ابعاد بزرگ در مجموعه های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته است و علاوه بر استحکام باعث زیباتر شدن ساختمانی های مدرن می شود. سنگ اسلب مشکی در قطعات و طرح های مختلفی به بازار عرضه می شود.

این سنگ ها به دلیل میزان رگه هایی که دارند و مدل های مختلفی که این رگه ها به سنگ می دهند، بسیار جذاب هستند.

قطعات بوچ مک و فورمچ سنگ های اسلب تولید شده در مجموعه ی نگار استون برای استفاده در قسمت های مختلف ساختمان مانند لابی و فضای مختلف پذیرایی برای شیک تر شدن دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش سنگ اسلب مشکی

فروش سنگ اسلب مشکی برای انواع پروژه ی ساخت و ساز در مجموعه های معتبر با در نظر گرفتن کیفیت و قیمت مناسب انجام می گیرد. کارخانه سنگ اسلب با در نظر گرفتن نیاز انواع ساختمان ها این سنگ ها را در قطعات اسلب تهیه کرده است و برای عرضه ی آن ها در طرح ها و مدل های مختلف فرصت انتخاب را از طریق سایت و یا فروش حضوری در اختیار مشتریان قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش محصولات مراجعه کنید.

قیمت سنگ اسلب سفید

برای سنگ های مشکی مانند سنگ اسلب الیگودرز با توجه به نیاز پروژه های ساختمانی ابعاد مختلفی در نظر گرفته شده است. قیمت انواع سنگ های اسلب به فاکتورهای از قبیل ضخامت سنگ و رگه های موجود در آن نیز بستگی دارد.

برای تهیه انواع سنگ ها به دلیل نوسانات بازار بهتر است اطلاع از قیمت ها در زمان خرید انجام بگیرید. با توجه به بودجه ای که برای ساخت و ساز در نظر گرفته شده است می توان این سنگ ها را در ابعاد مختلفی تهیه کرد.

شما عزیزان می توانید انواع سنگ اسلب مشکی را در ضخامت و سایز بندی متنوع از مجموعه نگار استون خریداری کنید.

کادر فروش این مجموعه به شما کمک می کنند تا بسته به میزان بودجه خود بتوانید بهترین مدل های سنگ اسلب موجود در بازار را با تعرفه های مناسب، سفارش دهید.

در صورتی که هر گونه سوال در زمینه خرید سنگ های ساختمانی از این مجموعه دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید سنگ اسلب مشکی

بهترین سنگ اسلب مشکی

سنگ اسلب مشکی به دلیل ویژگی های زیادی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ ها در قسمت های مختلف ساختمان کاربرد دارند و به دلیل تفاوت در انواع آن ها مانند سنگ اسلب دهبید با ویژگی های منحصر به فردی که دارند قابل استفاده در نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها هستند. این سنگ ها با توجه به رگه های تشکیل شده بر روی آن ها و ضخامتی که دارند، دسته بندی شده و به فروش می رسند و دارای درجه تیرگی مختلفی هستند. درخشندگی در انواع سنگ های اسلب مشکی بسیار متفاوت است. سنگ هایی که مشخصات بهتری داشته باشند، بیشترین موارد استفاده را دارند.

این نوع سنگ ساختمانی به دلیل قدرت بالایی که در عدم نفوذ رطوبت دارد، برای استفاده در بخش های مرطوب ساختمان مانند سرویس بهداشتی و حمام نیز می تواند مناسب باشد. استفاده از سنگ های تیره اسلب باعث می شود علاوه بر درخشندگی در قسمت های مختلف ساختمان آلودگی ها در سطح آن قابل تشخیص نباشد.

برای ساختمان های مدرن به دلیل گرایش به استفاده از فضای تیره از این مدل سنگ استفاده می کنند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به مراکز فروش سنگ اسلب مشکی، این نوع سنگ را در سایز و ابعاد مختلف سفارش دهید.

سنگ اسلب مشکی

کاربرد سنگ اسلب مشکی

کاربرد سنگ اسلب مشکی به جنس این محصول بستگی دارد. از این سنگ به عنوان کفپوش در ساختمان های لوکس استفاده می کنند. این کفپوش می تواند به صورت لاین و یا کامل باشد. برای تزئینات دیوار و قسمت هایی مانند پشت تلویزیون نیز از سنگ های اسلب مشکی با رگه های طلایی زیاد استفاده می شود. به دلیل قدرت جذب رطوبت و میزان تخلخل پایین، سنگ های اسلب مشکی برای قسمت هایی مانند کانتر و میزهای کنفرانس نیز کار گذاشته می شوند.

نمای دکوراسیون داخلی نیز از دیگر موارد کاربرد این محصول می باشد. در قسمت هایی از آسانسور و لابی هتل ها و مجتمع های تجاری به کار بردن این سنگ باعث جذابیت بیشتر شده است. در سال های اخیر از سنگ های اسلب برای محیط ها شلوغ مانند لابی هتل استفاده می کنند. این سنگ به دلیل ساب خوردگی مناسبی که دارند به عنوان ساخت سنگ قبر نیز استفاده شده است. ساخت کابینت با سنگ اسلب مشکی به دلیل مقاومتی که این محصول در برابر مواد شوینده و اسیدی دارد، کاربرد دارند.

صنایع سنگ نگار استون با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود به تولید انواع مختلفی از سنگ در ابعاد اسلب پرداخته است. برای تهیه ی این محصولات می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و در صورت نیاز با فروشندگان متخصص این مجموعه برای خرید محصول مورد نظر خود مشورت کنید.