سنگ اسلب تری دی بلک

فروش مستقیم و بدون واسطه سنگ مرمریت تری دی بلک مشکی

  • مشاوره پیش از خرید سنگ اسلب تری دی بلک
  • خدمات پس از فروش
  • ضمانت تحویل بار سالم
  • امکان ارسال بار به سراسر ایران

اگر قصد خرید سنگ مرغوب اسلب تری دی بلک را با قیمتی استثنایی دارید، با کادر فروش مجموعه نگار استون تماس بگیرید.

سنگ اسلب مرمریت تری دی بلک

سنگ اسلب مرمریت تری دی بلک

وجود رنگ پس زمینه مشکی در کنار رگه های سفید و طلایی رنگ به کار رفته در سنگ اسلب تری دی بلک، باعث ایجاد حالت سه بعدی در سنگ شده است. در میان انواع سنگ های اسلب موجود در بازار، سنگ های تری دی بلک مشکی در دسته خالص ترین سنگ های اسلب قرار می گیرند. با توجه به ویژگی های ظاهری این نوع سنگ از آن ها می توان برای پوشش دیوار و کف در انواع پروژه های لوکس و مدرن ساختمانی استفاده کرد. اگر قصد خریداری این نوع سنگ منحصر به فرد را دارید، می توانید با خیال آسوده به مجموعه نگار استون مراجعه کنید. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش عمده سنگ اسلب مفتخر است سنگ های مرمریت تری دی بلک را در ابعاد و سایزهای مختلف در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. در صورتی که هر گونه سوال در زمینه ثبت سفارشات خود در این مجموعه دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی کادر فروش نگار استون استفاده کنید.

مشخصات سنگ اسلب تری دی بلک مشکی

نام سنگ تری دی بلک
نوع جنس سنگ مرمریت
ابعاد اسلب
تم رنگ تم مشکی با خطوط سفید و گاها طلایی
مقاومت فشاری مناسب
قابلیت جذب آب بسیار کم
مقاومت سایشی بالا
کاربرد

بخش های داخلی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری

سنگ اسلب تری دی بلک

خرید بدون واسطه سنگ اسلب تری دی بلک

یکی از مهمترین مزایای خرید بدون واسطه، قیمت مناسب تر سنگ است. واسطه ها معمولاً سودی را به قیمت سنگ اضافه می کنند که این امر می تواند قیمت نهایی را برای شما افزایش دهد. با خرید مستقیم از معدن یا کارخانه، می توانید این سود را حذف کرده و سنگ های تری دی بلک را با قیمت ارزان تری خریداری کنید. مراکزی که در زمینه فروش مستقیم سنگ اسلب اصفهان، تهران، مشهد، تبریز و سایر شهرهای دیگر کشور فعالیت دارند، می توانند به شما کمک کنند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود بتوانید بسته به نیاز پروژه خود و همچنین میزان بودجه ای که دارید، بهترین مدل های سنگ اسلب را در سایز و ابعاد مختلف سفارش دهید.

معادن و کارخانه ها معمولا طیف وسیع تری از سنگ های اسلب را با رنگ ها، طرح ها و ضخامت های مختلف ارائه می دهند. با خرید مستقیم از آن ها، می توانید به تمام این گزینه ها دسترسی داشته باشید و سنگی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و سلیقه شما مطابقت دارد.

تمامی سنگ های مرمر، مرمریت، چینی، کریستال، تراورتن به صورت مستقیم و با قیمت های استثنایی توسط مجموعه نگار استون به فروش می رسند. کادر فروش این مجموعه اطلاعات دقیقی در مورد سنگ ها به شما ارائه می دهند و در انتخاب سنگ مناسب برای پروژه به شما کمک می کنند.

قیمت سنگ اسلب تری دی بلک

قیمت سنگ تری دی بلک به عوامل مختلفی مانند ضخامت اسلب، کیفیت فرآوری، متراژ و محل خرید بستگی دارد. هرچقدر سنگ اسلب درجه ناخالصی کمتر و سطحی کاملا صاف و یکدست داشته باشد، به طبع قیمت خرید سنگ نیز افزایش می یابد. نوع کیفیت فرآوری همچون نوع ساب، رزین و میزان دقت در برش توسط کارخانه تولید کننده سنگ ساختمانی بر سطح سنگ های مرمریت تری دی بلک اعمال می شود نیز در هزینه های خرید این نوع سنگ تاثیرگذار می باشند. هر چه قدر مسافت بین معدن تا محل مصرف سنگ بیشتر باشد، هزینه های حمل و نقل نیز بیشتر خواهد شد. افزایش تقاضا برای سنگ تری دی بلک و کاهش عرضه آن در بازار می تواند منجر به افزایش قیمت آن شود.

برای استعلام قیمت خرید سنگ اسلب تری دی بلک می توانید با کادر فروش مجموعه نگار استون در ارتباط باشید.

فروش ویژه سنگ تری دی بلک مشکی

اگر به دنبال سنگی لوکس و منحصر به فرد برای پروژه خود هستید، سنگ اسلب مرمریت تری دی بلک می تواند گزینه ای ایده آل برای شما باشد. برای بهره مندی از شرایط فروش ویژه سنگ اسلب تری دی بلک مشکی نگار استون، می توانید همین الان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست های خود در این مجموعه، می توانید در کمترین زمان ممکن سنگ ساختمانی مد نظر خود را تحویل بگیرید.

سنگ اسلب مرمریت تری دی بلک مشکی

سنگ مرمریت 3D Black به صورت اسلب

سنگ تری دی بلک قابلیت ساب پذیری فوق العاده ای دارد و می توان آن را به صورت براق یا صیقلی فرآوری کرد. سطح صاف و صیقلی این سنگ، نور را به خوبی بازتاب می دهد و به فضا جلوه ای شیک و لوکس می دهد.

سنگ 3D Black از مقاومت فشاری بالا و همچنین مقاومت سایشی مناسبی برخوردار است، به همین دلیل می توان از آن در مکان های پرتردد نیز استفاده کرد.

سنگ تری دی بلک مشکی در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاوم است، این ویژگی باعث می شود که از این سنگ بتوان در مکان های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده کرد.

قابلیت ایجاد قاب های بوک مچ و فورمچ فوق العاده یکی دیگر از مهمترین ویژگی های سنگ مرمریت 3D Black می باشد.

معدن سنگ تری دی بلک

معدن سنگ تری دی بلک در کشور ایران و در استان یزد می باشد. در استان اصفهان نیز فرآوری سنگ تری دی بلک انجام می شود.

فروش سنگ اسلب مرمریت تری دی بلک

کاربردهای سنگ تری دی بلک مشکی

  • پوشش های داخلی ساختمان ها
  • دیوار پشت تلویزیون
  • سرویس های بهداشتی
  • لابی ساختمان ها
  • کانتر آشپزخانه
  • کفپوش دفاتر
  • قاب آسانسور
  • شومینه

نکات مهمی که در زمان خرید سنگ اسلب تری دی بلک مشکی باید به آن توجه کنید

توجه به محل نصب: سنگ تری دی بلک به دلیل زیبایی و دوام بالا می تواند در محل های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. با این حال، باید به این نکته توجه کنید که سنگ تری دی بلک به خاطر رنگ تیره ای که دارد، می تواند نور محیط را تا حدودی کاهش دهد. لذا استفاده از این سنگ در محیط هایی که نور گیر کافی دارند، مناسب تر است.

متراژ و ابعاد سنگ: سنگ اسلب تری دی بلک به صورت تک سایز و در ابعاد بزرگ فرآوری می شوند. لذا قبل از خرید باید متراژ محل نصب را به طور دقیق محاسبه کنید.

سطح سنگ: سطح سنگ تری دی بلک باید صاف و صیقلی باشد. توجه به این نکته به خصوص زمانی که قصد استفاده از سنگ های مرمریت تری دی بلک را برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان دارید، الزامی می باشد.

رنگ سنگ: رنگ سنگ تری دی بلک باید یکنواخت باشد و هیچ گونه رگه یا لکه ای در آن مشاهده نشود.

مقاومت و دوام آن: سنگ باید مقاوم به سایش و خراش باشد، به ویژه اگر قرار است در مکان‌ های پرتردد استفاده شود. بررسی کنید که سنگ در برابر شرایط محیطی مختلف (رطوبت، حرارت، مواد شیمیایی) مقاوم باشد.