سنگ اسلب گرانيت دلیکاتوس

مشخصات ظاهری سنگ اسلب گرانيت دلیکاتوس و مزایای استفاده از آن

مقدمه

سنگ اسلب گرانیت دلیکاتوس به عنوان یک سنگ وارداتی از کشور برزیل، به دلیل ظاهر زیبا و خیره کننده ای که دارد، امروزه در بسیاری از پروژه های ساختمانی برای تزئین قسمت های مختلف ساختمان، استفاده می شود. با توجه به مکانی که قصد استفاده از سنگ های اسلب را دارید، می توانید از انواع سنگ اسلب چینی، سنگ اسلب لاشتر، سنگ اسلب بیانکو و انواع سنگ گرانیت برای ساختمان های خود استفاده کنید. با توجه به نوع دکوراسیون ساختمان های خود به شما عزیزان توصیه می کنیم بهترین ترکیب سنگ های ساختمانی را انتخاب کنید. ما در  این محتوا قصد داریم درباره مشخصات، مزایا و معایب استفاده از سنگ های دلیکاتوس و مهمترین کاربردهای این نوع سنگ اسلب، برای شما عزیزان توضیح دهیم.

مشخصات سنگ گرانیت دلیکاتوس

نوع سنگ گرانیت
زمینه رنگی کرم
معدن از جمله سنگ ‌های وارداتی
کشور برزیل
قابلیت جذب آب بسیار کم
قابلیت ساب‌پذیری بسیار بالا
موارد استفاده سنگفرش مکان ‌های مختلف- راه‌ پله و پاگرد- نمای داخلی و خارجی- مجسمه و تزئینات سنگی- تی وی روم

مزایا و معایب استفاده از سنگ گرانيت دلیکاتوس

مزایا

  • سنگ اسلب دلیکاتوس یکی از مستحکم ترین نمونه های سنگ گرانیت موجود در بازار می باشند. با توجه به طول عمر بالایی که این نوع سنگ دارند، می توانید از آن ها در مناطق پرتردد در قسمت های مختلف ساختمان بدون این که نیاز به تعمیر و یا تعویض آن ها باشد، استفاده کنید.

سنگ گرانیت دلیکاتوس

  • مقاومت سایشی بسیار بالا سنگ های دلیکاتوس باعث شده است تا در صورت استفاده از آن ها در نمای خارجی ساختمان، سطح سنگ پوسته پوسته نشده و تغییری در آن ایجاد نشود.
  • میزان تخلخل مناسب سنگ های اسلب دلیکاتوس باعث می شود سطح این نوع سنگ در برابر نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم باشد.
  • قابلیت ساب پذیری سنگ دلیکاتوس می تواند به شما این امکان را دهد تا بتوانید با صیقل دادن سطح سنگ، از آن ها در نماهای داخلی ساختمان استفاده کنید.
  • مقاومت بالای این نوع سنگ در شرایط آب و هوایی مختلف و قابلیت ثبات رنگی آن باعث می شود تا در گذر زمان رنگ آن ها تغییر نکند.

معایب

یکی از مهمترین معایبی که می تواند درباره سنگ اسلب گرانیت دلیکاتوس به آن اشاره کرد، وزن بسیار سنگین سنگ می باشد. این امر باعث می شود تا نصب سنگ به سختی انجام شود و در صورت ایجاد مشکلات در سطح سنگ، تعمیر آن دشوار باشد. ویژگی و مشخصات ظاهری سنگ های دلیکاتوس باعث شده است تا آن ها نتوانند چسبندگی قابل قبولی را با ملات ایجاد کنند. به جای استفاده از این نوع سنگ می توانید از سایر سنگ های اسلب دیگر برای نمای خارجی ساختمان در جهت افزایش چسبندگی با ملات استفاده کنید. برای مثال سنگ اسلب الیگودرز یکی از بهترین نمونه های سنگ های اسلب است که قابل استفاده برای نمای خارجی ساختمان ها می باشد.

کاربردهای سنگ اسلب گرانيت دلیکاتوس

کاربردهای سنگ اسلب گرانيت دلیکاتوس

  • سنگفروش مکان های مختلف

مقاومت بالای سنگ دلیکاتوس در برابر فشار و ضربه باعث شده است تا بتوان از آن ها به عنوان سنگفرش در مکان های مختلف از جمله کف ساختمان، لابی هتل، ورودی مجتمع های تجاری و اداری، فضای بیرونی ساختمان و غیره استفاده کرد.

  • نمای داخلی ساختمان

برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان می توانید از این نوع سنگ استفاده کنید. انواع رنگ های روشن سنگ اسلب از جمله سنگ اسلب سفید و سنگ دلیکاتوس قابلیت تطبیق با بسیاری از عناصر تزئینی در ساختمان ها را دارند.

  • راه پله

شما  عزیزان می توانید از این نوع سنگ برای راه پله در ساختمان های خود، استفاده کنید.

  • تزئینات سنگی

زیبایی ظاهر و استحکام بالای سنگ های دلیکاتوس باعث شده است تا بتوان از آن ها به عنوان عناصر تزئینی سنگی در ساختمان ها استفاده کرد.

  • کانتر آشپزخانه

به دلیل مقاومت بالای این نوع سنگ در برابر خط و خش، می توانید از آن ها به عنوان سنگ کانتر آشپزخانه نیز استفاده کنید.

سنگ اسلب گرانيت دلیکاتوس در آشپزخانه

  • فضای پشت تلویزیون

از سنگ دلیکاتوس با توجه به سبک دکوراسیون ساختمان خود می توانید در پشت تلویزیون نیز استفاده کنید.

جمع بندی

ما در این محتوا درباره مشخصات و ویژگی های سنگ اسلب گرانیت دلیکاتوس توضیح دادیم. اگر قصد خرید سنگ اسلب را برای پروژه های ساختمانی خود دارید، به شما عزیزان توصیه می کنیم در قدم اول بهترین مرکز فروش سنگ را انتخاب کرده و پس از بررسی ویژگی هر یک از سنگ ها، بهترین آن را انتخاب کنید.

سنگ اسلب دلیکاتوس اغلب در ابعاد بسیار بزرگ در بازار موجود هستند. این نوع سنگ به رنگ کرم همراه با لکه های طوسی و مشکلی قابل استفاده برای نمای داخلی ساختمان می باشد. نوع ساختار سنگ دلیکاتوس باعث شده است تا در برابر لکه و کثیفی بسیار مقاوم باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *